Bild 60


Kommentarer
Postat av: Josse

Jag tycker den här bilden är bäst. För det är en väldigt söt häst. Den som pussar hästen är min syster Sanna, och vad jag vet så heter hästen Anna.

Nä nu ska jag sluta rimma och sätta på Fru Häst en grimma. Sen leder vi ut henne i hagen så hon får lite gräs i magen. Verkar som att Fru häst mest på sportif jobbar. Behöver hon aldrig ledigt från alla märkes-snobbar?







2009-04-17 @ 19:26:52
URL: http://www.nogg.se/zmilla
Postat av: Sanna

Var det inte magi som uppstod? Bloggponnyn, får jag chans på dig??



kryssa för ja el. nej



p.s Du e söt d.s

2009-04-20 @ 20:42:32
Postat av: Sanna

Var det inte magi som uppstod? Bloggponnyn, får jag chans på dig??



kryssa för ja el. nej



p.s Du e söt d.s

2009-04-20 @ 20:45:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0